Radisson Blu Edwardian, Grafton

130 Tottenham Court Road
W1T 5AY londyn

SPRAWDZANIE CEN, DOSTĘPNOŚCI I REZERWACJA HOTELU

Przeszukujemy dla Państwa największą bazę hotelową w Polsce

Szczegóły oferty Cena za pobyt

Radisson Blu Edwardian, Grafton - Opis hotelu

Luksusowy hotel butikowy Radisson Blu Edwardian, Grafton jest zlokalizowany przy ulicy Tottenham Court Road, w tętniącej życiem londyńskiej dzielnicy West End. Ten stylowy obiekt dysponuje nowoczesną restauracją i zapewnia bezpłatne WiFi.

Pokoje urządzone są z przepychem, a ich wnętrza przyozdobiono wykonanymi na zamówienie tapetami i krzesłami zaprojektowanymi przez włoskich projektantów. Każdy z nich jest klimatyzowany i obejmuje łazienkę wyłożoną sycylijskim marmurem. Dla Gości przygotowano bezpłatny zestaw kosmetyków oraz pościel z egipskiej bawełny.

W eleganckiej restauracji Steak & Lobster warto zamówić stek z antrykotu lub świeżego, przepołowionego homara. W barze znajduje się telewizor z dużym ekranem i dostępem do kanału Sky Sports. Lokal oferuje bogaty wybór napojów i lekkich przekąsek. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu.

Budynek, w którym mieści się czterogwiazdkowy hotel Radisson Blu Edwardian, Grafton, należał niegdyś do klubu posiadaczy samochodów marki Aston Martin. Oferta tego nowoczesnego obiektu obejmuje całodobowe centrum fitness, całodobową recepcję oraz 11 sal konferencyjnych przeznaczonych dla 2–150 osób.

Hotel jest oddalony o zaledwie 80 metrów od stacji metra Warren Street. Od popularnej dzielnicy Covent Garden i dworca kolejowego King's Cross St. Pancras, obsługującego kursujące do Paryża i Brukseli pociągi Eurostar, dzieli go 15 minut spacerem. Do parku Regent's Park dotrzeć można spacerem w 10 minut, a słynne ulice handlowe Oxford Street i Carnaby Street zlokalizowane są 1,2 km od obiektu. Odległość od najbliższego lotniska, Londyn-City, wynosi 13 km.

Informcje dodatkowe

W przypadku rezerwacji opłaconych z góry podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową użytą do dokonania rezerwacji. Jeśli rezerwacja została dokonana przez osobę trzecią, Goście są proszeni o bezpośredni kontakt z personelem obiektu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Doba hotelowa 15:00 - 11:00
TravelPartner.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy w opisach, lokalizacji obiektu czy aktualność zdjęć.
Dbanie o poprawność opisów, zdjęć i innych danych leży wyłącznie w gestii właściciela obiektu.
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa się natychmiastowo - gwarancja wolnych miejsc. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, może być wyświetlone więcej niż jedna oferta cenowa na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel (oferty eTravel, PTQV, Trivium, Expedia i HRS.pl). Rezerwację części ofert można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Opcja ta jest dostępna na każdy dzień - ograniczeniem jest jedynie zamówienie złożone na dzień bieżący (wtedy opcja ta jest dostępna od poniedziałku do piątku do godziny 16:00). Oferty, które można opłacić na miejscu w hotelu bez podawania karty kredytowej oznaczone są żółtym kolorem.

W przypadku ofert z systemu Booking po kliknięciu w "Rezerwuj" następuje przejście do formularza w którym należy podać swoje dane osobowe oraz dane karty kredytowej celem zagwarantowania rezerwacji (z wyjątkiem ofert oznaczonych kolorem żółtym). Płatność za hotel następuje na miejscu w obiekcie o ile w szczegółach oferty nie podano inaczej. Fakturę za pobyt wystawia hotel po zakończonym pobycie. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo na swój e-mail potwierdzenie rezerwacji (oferty z Booking, Expedia i HRS.pl) lub potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem (oferty z eTravel, PTQV i Trivium). Jeśli dany obiekt nie posiada wolnych pokoi 1-osobowych wyświetlamy ofertę na pokój 2-osobowy (często cena jest taka sama jak w przypadku pokoi 1-osobowych).
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za pośrednictwem operatora, który w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana jest za pomocą karty kredytowej lub tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.