Możesz ubiegać się o zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdziesz tą samą opcję noclegową w niższej cenie na innej stronie.
Skontaktuj się z nami po dokonaniu rezerwacji i nie później niż 24 godziny przed datą zameldowania. Będziemy potrzebowali linku do drugiej oferty, która musi być aktywna i dostępna online w momencie przeprowadzania przez nas weryfikacji.
Co warto wiedzieć na temat wyrównywania cen
Oferta musi dotyczyć tego samego obiektu i opcji zakwaterowania.
Oferta musi obejmować tę samą datę zameldowania i wymeldowania.
W przypadku tej drugiej oferty muszą obowiązywać te same zasady odwołania rezerwacji.
Kiedy nie mogę ubiegać się o zwrot różnicy?
Druga oferta znajduje się na stronie, która nie zawiera informacji na temat rodzaju obiektu lub opcji zakwaterowaniai i informacje te są dostępne dopiero po dokonaniu rezerwacji.
Druga oferta udostępniana jest w ramach programu lojalnościowego.
Druga oferta jest ofertą specjalną lub promocyjną.
Znalazłeś ten sam obiekt w niższej cenie na innej stronie?
Szukasz sekcji Znalazłeś ten pokój w niższej cenie na innej stronie? na stronie potwierdzenia Twojej rezerwacji lub w sekcji Zobacz wszystkie rezerwacje.
Nie utworzyłeś jeszcze konta? Zaloguj się, korzystając ze swojego numeru rezerwacji i kodu PIN.
Przeszukujemy dla Państwa największą bazę hotelową w Polsce
Szczegóły oferty
Śniadanie
Bezpłatna anulacja
Forma płatności
Cena za pobyt
20th Floor View Chmielna - Opis hotelu
Udostępnij/poleć obiekt
TravelPartner.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy w opisach, lokalizacji obiektu czy aktualność zdjęć. Dbanie o poprawność opisów, zdjęć i innych danych leży wyłącznie w gestii właściciela obiektu.
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa się natychmiastowo - gwarancja wolnych miejsc. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, może być wyświetlone więcej niż jedna oferta cenowa na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.
Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty. Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel (oferty eTravel, PTQV, Trivium, Expedia i HRS.pl). Rezerwację części ofert można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Opcja ta jest dostępna na każdy dzień - ograniczeniem jest jedynie zamówienie złożone na dzień bieżący (wtedy opcja ta jest dostępna od poniedziałku do piątku do godziny 16:00). Oferty, które można opłacić na miejscu w hotelu bez podawania karty kredytowej oznaczone są żółtym kolorem.
W przypadku ofert z systemu Booking po kliknięciu w "Rezerwuj" następuje przejście do formularza w którym należy podać swoje dane osobowe oraz dane karty kredytowej celem zagwarantowania rezerwacji (z wyjątkiem ofert oznaczonych kolorem żółtym). Płatność za hotel następuje na miejscu w obiekcie o ile w szczegółach oferty nie podano inaczej. Fakturę za pobyt wystawia hotel po zakończonym pobycie.
Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo na swój e-mail potwierdzenie rezerwacji (oferty z Booking, Expedia i HRS.pl) lub potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem (oferty z eTravel, PTQV i Trivium). Jeśli dany obiekt nie posiada wolnych pokoi 1-osobowych wyświetlamy ofertę na pokój 2-osobowy (często cena jest taka sama jak w przypadku pokoi 1-osobowych).
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za pośrednictwem operatora, który w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki. Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel.
Płatność dokonywana jest za pomocą karty kredytowej lub tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.
Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.