Rezerwacja grupowa

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta serwisu TravelPartner.pl

Właścicielem serwisu TravelPartner.pl jest:

Trivium Travel

Trivium Travel Sp. z o.o.
ul. Wielicka 25
30-552 Kraków
NIP: 679-311-70-87
KRS: 0000579300, REGON: 362671580


 

Rezerwacji można dokonywać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu na naszej stronie internetowej.

Rezerwacje opłacone online są natychmiast potwierdzane.

Jeśli nie wiesz jak dokonać rezerwacji, sprawdzić ceny czy dostępność miejsc - zadzwoń lub napisz do nas.


 

Kontakt z obsługą serwisu internetowego:

tel/fax: +48 12 352 13 62

pon-piątek: 9:00 - 17:00
sobota: 10:00 - 15:00

e-mail:

W niedziele i święta Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne



Telefon alarmowy: +48 572 707 102
pon-piątek: 9:00 - 24:00
sob-niedziela: 10:00 - 24:00

(tylko w sprawie pilnej zmiany, anulowania lub problemów z już dokonaną rezerwacją hotelową)


Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Konrad Cioczek (e-mail: ochronadanych@trivium.pl)

Instytucja finansowa odpowiadająca za bezpieczne rozliczanie transakcji:


Wybierz najlepszy hotel dla siebie - hotele Warszawa, Kraków, hotele Poznań, Wrocław, Gdańsk, hotele Zakopane, Sopot, Katowice, hotele Szczecin, Łódź.

Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa się natychmiastowo - gwarancja wolnych miejsc. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, może być wyświetlone więcej niż jedna oferta cenowa na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel (oferty eTravel, PTQV, Trivium, Expedia i HRS.pl). Rezerwację części ofert można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Opcja ta jest dostępna na każdy dzień - ograniczeniem jest jedynie zamówienie złożone na dzień bieżący (wtedy opcja ta jest dostępna od poniedziałku do piątku do godziny 16:00). Oferty, które można opłacić na miejscu w hotelu bez podawania karty kredytowej oznaczone są żółtym kolorem.

W przypadku ofert z systemu Booking po kliknięciu w "Rezerwuj" następuje przejście do formularza w którym należy podać swoje dane osobowe oraz dane karty kredytowej celem zagwarantowania rezerwacji (z wyjątkiem ofert oznaczonych kolorem żółtym). Płatność za hotel następuje na miejscu w obiekcie o ile w szczegółach oferty nie podano inaczej. Fakturę za pobyt wystawia hotel po zakończonym pobycie. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo na swój e-mail potwierdzenie rezerwacji (oferty z Booking, Expedia i HRS.pl) lub potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem (oferty z eTravel, PTQV i Trivium). Jeśli dany obiekt nie posiada wolnych pokoi 1-osobowych wyświetlamy ofertę na pokój 2-osobowy (często cena jest taka sama jak w przypadku pokoi 1-osobowych).
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za pośrednictwem operatora, który w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana jest za pomocą karty kredytowej lub tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.