Rezerwacja grupowa

Gwarancja najniższej ceny

Warunki obowiązywania gwarancji najniższej ceny

Współpracujemy z wieloma systemami rezerwacyjnymi, aby zagwarantować naszym Klientom najlepsze ceny podczas rezerwacji na naszej stronie jak i za pośrednictwem naszych konsultantów. Mimo to, jeśli znalazłeś na innej stronie identyczną opcję noclegową w niższej cenie, skontaktuj się z nami, a my wyrównamy cenę.

 

Kiedy możesz ubiegać się o wyrównanie ceny?

  • w dowolnym momencie przed dokonaniem rezerwacji (od chwili otrzymania oferty drogą mailową lub telefoniczną od naszych konsultantów, lub po sprawdzeniu ceny na naszej stronie),
  • w dowolnym momencie po rezerwacji (na naszej stronie lub za pośrednictwem konsultanta) ale przed upływem terminu anulacji w przypadku rezerwacji ofert elastycznych (z możliwością bezkosztowej anulacji),
  • do 2h od dokonania rezerwacji oferty bezzwrotnej na naszej stronie lub zlecenia rezerwacji takiej oferty naszemu konsultantowi.

Jak to działa?

  1. Jeśli znalazłeś lepszą cenę, upewnij się, że dotyczy tego samego obiektu i opcji zakwaterowania (termin, rodzaj pokoju, wyżywienie, warunki anulacji/zmiany).
  2. Skontaktuj się z nami drogą mailową. Będziemy potrzebowali linku do tańszej oferty, która musi być aktywna i dostępna online w momencie przeprowadzania weryfikacji przez naszych pracowników.
  3. W przypadku pozytywnej weryfikacji tańszej opcji, w zależności od tego, na jakim etapie rezerwacji jesteś możliwe są następujące opcje:
    1. Przed dokonaniem rezerwacji - otrzymasz od nas nową ofertę w cenie znalezionej tańszej opcji.
    2. Po dokonaniu rezerwacji, ale jeszcze przed zapłatą za nią - kwota wymagana do zapłaty zostanie obniżona zgodnie z tańszą ofertą.
    3. Po dokonaniu i opłaceniu rezerwacji - otrzymasz zwrot różnicy/korektę faktury lub bon rabatowy na kolejną rezerwację opiewający na kwotę będącą różnicą cen.

Kiedy nie możesz ubiegać się o wyrównanie ceny?

Nie możemy wyrównać ceny w przypadku rezerwacji, które nie są dostępne dla wszystkich Podróżnych, np.:

  1. porównywana oferta znajduje się na stronie, która nie zawiera informacji na temat rodzaju hotelu lub opcji zakwaterowania i informacje te są przekazywane dopiero po dokonaniu rezerwacji,
  2. porównywana oferta dostępna jest w ramach stawek tylko dla uczestników programu lojalnościowego lub za punkty lojalnościowe na stronach konkurencji,
  3. porównywana oferta pozyskana została w ramach organizowanych promocji czasowych.
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa się natychmiastowo - gwarancja wolnych miejsc. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, może być wyświetlone więcej niż jedna oferta cenowa na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel (oferty eTravel, PTQV, Trivium, Expedia i HRS.pl). Rezerwację części ofert można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Opcja ta jest dostępna na każdy dzień - ograniczeniem jest jedynie zamówienie złożone na dzień bieżący (wtedy opcja ta jest dostępna od poniedziałku do piątku do godziny 16:00). Oferty, które można opłacić na miejscu w hotelu bez podawania karty kredytowej oznaczone są żółtym kolorem.

W przypadku ofert z systemu Booking po kliknięciu w "Rezerwuj" następuje przejście do formularza w którym należy podać swoje dane osobowe oraz dane karty kredytowej celem zagwarantowania rezerwacji (z wyjątkiem ofert oznaczonych kolorem żółtym). Płatność za hotel następuje na miejscu w obiekcie o ile w szczegółach oferty nie podano inaczej. Fakturę za pobyt wystawia hotel po zakończonym pobycie. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo na swój e-mail potwierdzenie rezerwacji (oferty z Booking, Expedia i HRS.pl) lub potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem (oferty z eTravel, PTQV i Trivium). Jeśli dany obiekt nie posiada wolnych pokoi 1-osobowych wyświetlamy ofertę na pokój 2-osobowy (często cena jest taka sama jak w przypadku pokoi 1-osobowych).
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za pośrednictwem operatora, który w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana jest za pomocą karty kredytowej lub tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.