Rezerwacja grupowa

JAK REZERWOWAĆ - POMOC

I WYSZUKANIE LOTU

  1. W panelu wyszukiwania należy określić miejsce wylotu ("Wylot z:" - tu określoną standardowo Warszawę można oczywiście dowolnie zmienić wpisując ręcznie nazwę miasta lub korzystając z wyboru poprzez atlas - ikonka globu) i port docelowy ("Przylot do:"). Następnie wybrać daty wylotu i powrotu, w przypadku przelotu w jedną stronę należy zaznaczyć opcję "Lot w 1 stronę", tym samym system wyświetli tylko takie przeloty.
  2. System przeszuka wszystkie możliwe połączenia, zarówno te bezpośrednie jak i z przesiadkami. Jeżeli interesują Państwa tylko loty bezpośrednie (bez przesiadek) należy zaznaczyć to w panelu wyszukiwania - proszę pamiętać że loty z przesiadkami to większe możliwości połączeń.
  3. Kolejno wybieramy daty wylotu i powrotu. Aby system wyszukał też połączenia +/- 1 dzień od określonej daty, lub w określonych godzinach proszę kliknąć w "Pokaż opcje dodatkowe" na dole panelu wyszukiwania, wówczas przy polach z datami pojawią się kolejne opcje do wyboru.
  4. By ułatwić Państwu przeglądanie ofert można także wybrać preferowane linie lotnicze i klasę (w tym celu proszę kliknąć w "Pokaż opcje dodatkowe").
  5. Następnie proszę określić liczbę i rodzaj pasażerów. Ma to na celu zastosowanie przez system odpowiednich zniżek i promocji.
  6. Po wciśnięciu przycisku "Szukaj" nasz system sprawdzi i przedstawi Państwu wszystkie możliwe oferty.
  7. W serwisie rezerwacyjnym istnieje także możliwość skorzystania w wyszukiwarki Multi-city (zakładka Przeloty Multi-city u góry panelu). Pozwala to na zaplanowanie większej podróży z postojami, a także sprawdzenie ofert na podróże z możliwością przylotów i wylotów z różnych miast. Maksymalnie można określić 9 pozycji/przelotów.

II WYBÓR LOTU

  1. System wyświetla połączenia spełniające kryteria wyszukiwania uporządkowane cenowo (od najtańszej do najdroższej). W zależności od wyszukiwanego połączenia system może zwrócić nawet kilkaset różnych ofert spełniających nasze kryteria. Jeśli chcą Państwo zapoznać się z większą liczbą droższych ofert proszę kliknąć na dole wyników w kolejną stronę wyników lub wybrać większą liczbę ofert do pokazania na jednej stronie. Podane przez nas ceny są cenami kompletnymi za wszystkie osoby określone w zapytaniu do wyszukiwarki - zawierają one podatki i opłaty lotniskowe. W następnym kroku rezerwacji zostanie doliczona opłata transakcyjna, a w przypadku niektórych linii lotniczych (zwłaszcza tych tanich) może zostać doliczona opłata za korzystanie z płatności kartą kredytową.
  2. Jeśli na naszej stronie system nie wyszukał połączenia lotniczego, które znaleźli Państwo na innej stronie, polecamy ograniczyć u nas wyszukiwanie do danej linii lotniczej oferującej brakujące połączenie lub kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  3. Każda z prezentowanych przez nas propozycji zawiera dokładne informację: nazwę linii lotniczej, datę i godzinę wylotu i przylotu, czas lotu, miejsca i czas przesiadek, a także formę płatności.
  4. Przy każdym połączeniu znajduje się przycisk "szczegóły" - po kliknięciu w niego pojawią się dodatkowe informacje na temat połączenia (np. numer lotu, nazwa lotniska, data wykupu biletu). Pod szczegółami znajduje się kolejny przycisk: "warunki rezerwacji". To właśnie w tym miejscu znajdują się informacje o możliwościach zmiany i zwrotu biletu i warunki rezerwacji połączenia danej linii lotniczej. Proszę pamiętać że informacje o taryfie są bardzo ważne - jako Pasażerowie mają Państwo obowiązek się z nimi zapoznać.
  5. Jeśli na tym lub kolejnym etapie rezerwacji chcemy zmienić jakiekolwiek kryteria lotu możemy skorzystać z opcji "ROZWIŃ PANEL WYSZUKIWARKI" i po wprowadzeniu zmian kliknąć ponownie w "Szukaj".
  6. Aby przejść do rezerwacji biletu przy wybranej opcji przelotu proszę wcisnąć przycisk "Rezerwuj".

III DANE PASAŻERA

  1. W formularzu wypełniają Państwo dane pasażera (pasażerów). Wszystkie dane należy wypełnić dokładnie i uważnie. Późniejsze zmiany nazwiska lub imienia w wystawionym bilecie wiążą się z jego anulacją i kosztami. Linia lotnicza dopuszcza możliwość trzech błędów literowych w imieniu i nazwisku. Pola oznaczone "!" są obowiązkowe i niezbędne do założenia rezerwacji i wystawienia biletu.
  2. Podany adres mailowy będzie służył do kontaktu z Państwem. Telefon kontaktowy może być potrzebny do przekazania informacji o ewentualnych zmianach w rozkładzie lub zmiany terminu wykupienia biletu.
  3. Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać fakturę za bilet lotniczy, należy zaznaczyć pole "Chcę otrzymać Fakturę VAT" i uzupełnić dodatkowe dane do jej wystawienia.
  4. Następnie wybierają Państwo preferowaną formę płatności za bilet.
  5. Należy zapoznać się z Regulaminem serwisu i go zaakceptować.
  6. Bardzo proszę sprawdzić dokładnie poprawność danych. Jeżeli wszystko się zgadza, proszę wcisnąć przycisk "Rezerwuj".
  7. Jeżeli chcą Państwo wybrać inną ofertę proszę wybrać "Wstecz" na dole strony

IV POTWIERDZENIE

  1. System wygeneruje potwierdzenie rezerwacji z numerem i prześle je na podany w danych kontaktowych przez Państwa adres mailowy.
  2. Bilet lotniczy zostanie dostarczony Państwu w wersji elektronicznej drogą mailową.

 

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami.
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa się natychmiastowo - gwarancja wolnych miejsc. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, może być wyświetlone więcej niż jedna oferta cenowa na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel (oferty eTravel, PTQV, Trivium, Expedia i HRS.pl). Rezerwację części ofert można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Opcja ta jest dostępna na każdy dzień - ograniczeniem jest jedynie zamówienie złożone na dzień bieżący (wtedy opcja ta jest dostępna od poniedziałku do piątku do godziny 16:00). Oferty, które można opłacić na miejscu w hotelu bez podawania karty kredytowej oznaczone są żółtym kolorem.

W przypadku ofert z systemu Booking po kliknięciu w "Rezerwuj" następuje przejście do formularza w którym należy podać swoje dane osobowe oraz dane karty kredytowej celem zagwarantowania rezerwacji (z wyjątkiem ofert oznaczonych kolorem żółtym). Płatność za hotel następuje na miejscu w obiekcie o ile w szczegółach oferty nie podano inaczej. Fakturę za pobyt wystawia hotel po zakończonym pobycie. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo na swój e-mail potwierdzenie rezerwacji (oferty z Booking, Expedia i HRS.pl) lub potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem (oferty z eTravel, PTQV i Trivium). Jeśli dany obiekt nie posiada wolnych pokoi 1-osobowych wyświetlamy ofertę na pokój 2-osobowy (często cena jest taka sama jak w przypadku pokoi 1-osobowych).
Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za pośrednictwem operatora, który w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Prezentujemy ceny brutto (z podatkiem VAT) za cały pobyt i za wszystkie osoby, które zostały określone w zapytaniu do wyszukiwarki.
Aby dokonać rezerwacji kliknij w "Rezerwuj" - wyświetli się wtedy strona gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana jest za pomocą karty kredytowej lub tradycyjnego przelewu z dowolnego banku. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się ze szczegółami danej oferty.